الأحد 08 سبتمبر 2024

جزء الأول

فتاة

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات

موقع أيام نيوز

بسم_الله_الرحمن_الرحيم
لا_إله_إلا_أنت_سبحانك_اني_كنت_من_الظالمين
اسكريبت
فتاة بقلمي_فاطيما_يوسف
_ ياجامد يشهد له شعبه 
_ آمال يابيبي إحنا المواهب عندنا كتير بس مدفونة وعايزه إللي يكتشفها ويخرجها للنور بس انت خد بإيدي وانا أوريك المزاج علي حق يامودي .
_ واضح واضح ياسمارة قلبي هو أنا أطول أدوق المزاج ده وأتكيف وأغير الصنف إللي بقي يجزع النفس ويخلي الروح تحس بالملل .
_ ياحبيبي إنت من إللي عندهم جفاف عاطفي ونفسهم بتجزع من الصنف إللي مبيتغيرش ياعيني عليكي .
_ وحشتيني ياسمارة وخلاص مبقتش قادر علي بعدك ومن ساعة ما سبتيني وانا ضايع وتايه ومش عارف اعيش ارجعي لي تاني يا سماره واوعدك اني مش هزعلك ولا هضايقك .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
_ارجع لمين يا عينيا خلاص اللي فات ماټ وسماره لما بتدي ضهرها لحاجه بتدوس عليها بالشبشب وما بترجعلهاش تاني اعتبر نفسك انت الحاجه اللي انا اديت لها ضهري
وحسك عينك تعترض طريقي في اي مكان والا انت عارف انا هعمل فيك ايه .
بص لها بندم لانه هو اللي سابها وجرحها وراح شاف غيرها وما كانش فاكر ان هو متعلق بيها قوي كده ونزل تحت رجليها وقال لها وهو ماسك رجليها علشان ما تمشيش
_خلاص يا سماره انا رجعت لك وانا بتاسف لك وبعتذر لك قدام الناس دي كلها وحقك عليا وهاجي اخطبك على طول زي ما كنا متفقين بس ما تسيبنيش علشان انا من غيرك اموت .
_ما كانش انعذر ولا باع جزر ولا قالش اسف واعتذر يا حنين وانسى ان انا ارجع لك تاني بعد ما كسرتيني وچرحتني وبالذوق كده يا ابن الناس ابعد عني علشان انا لحمي مر وقرصتي والقپر وقد اعذر من انذر .
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
قالت له الكلمتين دول وراحت سايبه المكان كله وخارجه وهي رافعه راسها لفوق واول ما خرجت ركبت عربيتها وقعدت ټعيط فيها وتفتكر اللي عمله فيها بسببه ومشيت بعربيته براحتها لحد ما وصلت الكومباوند اللي هي عايشه في مع مامتها واخوها الصغير لوحدهم لان باباها مسافر واول ما دخلت كانت الساعه عدت 2 ووالدتها قاعده مستنياها زي كل يوم واول ما شافتها قالت لها 
_اتاخرتي قوي النهارده يا سمر انا بقيت بقلق من شغلك في المركز اللي انتي شغاله فيه مع صاحبتك ده بالليل
يا ريت تغيري شفت الليل وتخليه نهار يا اما
تقعدي خالص من الشغل ده احنا ما احناش محتاجينه .
اتأففت من كلام امها اللي بتسمعه منها كل يوم والثاني وقالت لها برفض قاطع
_انسي يا ماما ان انا اسيب الشغل واقعد انت عارفه ان دكتور ريهام بتعتمد عليا في شغل المركز بالليل وانا بصراحه ما بعرفش اصحى بدري علشان خاطر اشتغل بالنهار
وكمان النهار دوشه وصداع في المركز اعتبريني زي الدكاتره اللي بيرجعوا متاخر وممكن يخرجوا في اي وقت لكن ان انا اسيب الشغل ده مستحيل .
زهقت والدتها وضړبت كف على كف من عناد بنتها وخلاص جابت اخرها معاها وقالت لها بزعيق وڠضب 
_والله انا ما بستريحش لدكتوره ريهام بتاعتك وانت ما انتيش محتاجه للشغل انا بقى منظري وحش قدامي اصحابي في النادي كل لما اقول لهم ان انت شغاله في مركز نسا يقعدوا يتريقوا عليا وانا بصراحه مش قابله تاخيرك الاوفر ده بالليل .
لوت سمر شفايفها وقالت لامها بزهق 
Oh no يا ماما مش هتزهقي من الكلام في الموضوع ده انا مش هسيب شغل المركز وما ليش علاقه بصحباتك الفاضيين اللي قاعدين يجيبوا في سيرتي ليل ونهار وانت

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات